Zünd præsenterer Q-Line med BHS180

Skæresystemer til ethvert formål

Du kan regne med os!

Vi stiller altid med et dedikeret lokalt support team

Oplev ultimativ alsidighed og fleksibilitet med robotautomatisering

Bliv 100% dækket ind af en Zünd service- og supportpakke

Martin Staun, Productionschef

”Vi har tegnet en Guld-serviceaftale hos Zünd Skandinavien på vores otte maskiner – og det fungerer supergodt”

Vi bruger kontrakten til at få lavet stort som småt. Ved at tage alle ting som løbende dukker op – selv de mindste – undgår vi at de udvikler sig til større og alvorligere ting.

Maskinerne får ikke lov til at forfalde på nogen måde.

Vi har lavet nøje beregninger over rentabiliteten af vores aftale. Uanset hvordan vi vender og drejer det, kan det ikke betale sig andet end at have en god serviceaftale.”

Christine Sjølie, Oslo Silketrykk

”Zünd Skandinavien har været vores leverandør af skæreborde siden 2007.

Vi har valgt at tegne en serviceaftale på begge vores skæreborde for at sikre, at driften går som planlagt hver dag. Selvom Zünds skæreborde sjældent stopper, giver serviceaftalen os en god sikkerhed.

Zünd opstiller en vedligeholdelsesplan, der er tilpasset vores borde. Hermed er vi sikret, at al vedligeholdelse udføres på forhånd, så vi undgår unødvendige stop i produktionen. Derudover giver en serviceaftale os fuld adgang til teknikere og assistance undervejs.

Vi i Oslo Silketrykk vil anbefale alle at få sig en serviceaftale og sikrer deres maskine. Så lever de længere. Med vores ældste maskine, som er næsten 14 år gammel, har vi masser af bevis for, at det lønner sig.”

Med vores ældste maskine, som er næsten 14 år gammel, har vi masser af bevis for, at det lønner sig.”

Tom Iversjö, Produktion

”Vi har fire maskiner fra Zünd, som vi får service på mindst to gange om året. Foruden teknikerbesøger bruger vi ofte telefonkonsultation.

For os er det vigtigt at minimere nedetid og maksimere produktionshastigheden. Det at have serviceteknikernes kompetence tilgængelig, ser vi som den vigtigste del af aftalen.

Kort tid fra problem til løsning værdsætter vi utroligt meget. Dertil kommer teknikernes ekspertise og deres hjælp til hvordan vi bruger maskinerne på den bedste og smarteste måde.

Vi er særligt begejstret for vores lokale teknikers ekspertise og serviceniveau.”

Ville Pajunen · Nylon Tuote

Vi ser vores skæremaskine som en betydelig investering i vores produktion og fremtidige vækst, og det er en absolut forudsætning at skæremaskinen er præcis og kører med maksimal oppetid.

Heldigvis kører vores skæremaskine problemfrit og vi har kun oplevet minimale mekaniske udfald. Alligevel har vi indgået en Service- og softwareaftale med Zünd som sørger for at vores skæremaskine altid er sund og vores software opdateret.

Vi anerkender at selv den bedste maskine kræver lejlighedsvis service, så vi ser aftalen som en investering i at opretholde en problemfri produktion uden nedetid.”