Zünd service- og supportaftale

Minimer kostbar nedetid for dine skæremaskiner med en servicekontrakt. Det giver dig ikke kun hurtigere adgang til vedligeholdelse, men forbedrer også driftssikkerheden og sikrer, at dit udstyr kører problemfrit og med reduceret risiko. Derudover får du rabat på forbrugsvarer og udvalgte reservedele for at holde alt kørende optimalt.

Zünd softwareaftale

Få det optimale ud af dit software ved at vælge mellem en vedvarende licens med vedligeholdelse eller en abonnementslicens. Begge muligheder sikrer at du har adgang til de nyeste funktioner, vigtige opdateringer og løbende sikkerhedsopdateringer. Dette sikrer at din software forbliver optimeret, sikker og yder på højeste ydeevne.

Bliv 100% dækket ind af en Zünd service- og supportpakke

Martin Staun, Productionschef

”Vi har tegnet en Guld-serviceaftale hos Zünd Skandinavien på vores otte maskiner – og det fungerer supergodt”

Vi bruger kontrakten til at få lavet stort som småt. Ved at tage alle ting som løbende dukker op – selv de mindste – undgår vi at de udvikler sig til større og alvorligere ting.

Maskinerne får ikke lov til at forfalde på nogen måde.

Vi har lavet nøje beregninger over rentabiliteten af vores aftale. Uanset hvordan vi vender og drejer det, kan det ikke betale sig andet end at have en god serviceaftale.” Uanset hvordan vi vender og drejer det, kan det ikke betale sig andet end at have en god serviceaftale.”

Christine Sjølie, Oslo Silketrykk

”Zünd Skandinavien har været vores leverandør af skæreborde siden 2007.

Vi har valgt at tegne en serviceaftale på begge vores skæreborde for at sikre, at driften går som planlagt hver dag. Selvom Zünds skæremaskiner sjældent stopper, giver serviceaftalen os en god sikkerhed.

Zünd opstiller en vedligeholdelsesplan, der er tilpasset vores borde. Hermed er vi sikret, at al vedligeholdelse udføres på forhånd, så vi undgår unødvendige stop i produktionen. Derudover giver en serviceaftale os fuld adgang til teknikere og assistance undervejs.

Vi i Oslo Silketrykk vil anbefale alle at få sig en serviceaftale og sikrer deres maskine. Så lever de længere. Med vores ældste maskine, som er næsten 14 år gammel, har vi masser af bevis for, at det lønner sig.”

Med vores ældste maskine, som er næsten 14 år gammel, har vi masser af bevis for, at det lønner sig.”

Tom Iversjö, Produktion

”Vi har fire maskiner fra Zünd, som vi får service på mindst to gange om året. Foruden teknikerbesøger bruger vi ofte telefonkonsultation.

For os er det vigtigt at minimere nedetid og maksimere produktionshastigheden. Det at have serviceteknikernes kompetence tilgængelig, ser vi som den vigtigste del af aftalen.

Kort tid fra problem til løsning værdsætter vi utroligt meget. Dertil kommer teknikernes ekspertise og deres hjælp til hvordan vi bruger maskinerne på den bedste og smarteste måde.

Vi er særligt begejstret for vores lokale teknikers ekspertise og serviceniveau.”

Ville Pajunen · Nylon Tuote

Vi ser vores skæremaskine som en betydelig investering i vores produktion og fremtidige vækst, og det er en absolut forudsætning at skæremaskinen er præcis og kører med maksimal oppetid.

Heldigvis kører vores skæremaskine problemfrit og vi har kun oplevet minimale mekaniske udfald. Alligevel har vi indgået en Service- og softwareaftale med Zünd som sørger for at vores skæremaskine altid er sund og vores software opdateret.

Vi anerkender at selv den bedste maskine kræver lejlighedsvis service, så vi ser aftalen som en investering i at opretholde en problemfri produktion uden nedetid.”

Alle vores pakker kommer med nedenstående fordele:

  • Fri adgang til vores telefon support hvor vi også har mulighed for at assistere ved hjælp af direkte opkobling til systemet via internettet.

  • Et besøg hver 10. måned for check, justering, kalibrering, smøring og rensning af cutteren med henblik på optimal funktionalitet og minimering af slidtage og risiko for nedbrud. Aftalen dækker alle omkostninger i forbindelse med vedligeholdelsesbesøg (servicetimer, rejsetimer, rejseomkostninger) samt timer til udskiftning af conveyorbælte.

  • Prioritet i forbindelse med eventuel akut reparation og/ eller levering af reservedele. Vi påbegynder service senest 8 arbejdstimer efter opkald.

  • Adgang til renoverede reservedele som er væsentligt billigere end fabriksnye.

Vælg mellem:

BRONZE

10% rabat på teknikertimer i forbindelse med opgaver eller reparationer der ikke er dækket af garanti eller nærværende service & support aftale.

10% rabat på reservedele til maskinen.

15% rabat på forbrugsvarer som knive, fræserbits, conveyorbælte og andre sliddele.

Sikring af den udvidede 24 måneders garanti på basis maskinen.

Installationssupport af opdateringer er gratis i kombination med Zünd Software Aftale.

Softwaretips og tricks samt hjælp til konfiguration er gratis når det kombineres med regelmæssige servicebesøg, der er omfattet af Zünd Software Aftale.

SØLV

15% rabat på teknikertimer i forbindelse med opgaver eller reparationer der ikke er dækket af garanti eller nærværende service & support aftale.

10% rabat på reservedele til maskinen.

15% rabat på forbrugsvarer som knive, fræserbits, conveyorbælte og andre sliddele.

Sikring af den udvidede 24 måneders garanti på basis maskinen.

Installationssupport af opdateringer er gratis i kombination med Zünd Software Aftale.

Softwaretips og tricks samt hjælp til konfiguration er gratis når det kombineres med regelmæssige servicebesøg, der er omfattet af Zünd Software Aftale.

GULD

15% rabat på teknikertimer i forbindelse med opgaver eller reparationer der ikke er dækket af garanti eller nærværende service & support aftale.

10% rabat på reservedele til maskinen.

15% rabat på forbrugsvarer som knive, fræserbits, conveyorbælte og andre sliddele.

Sikring af den udvidede 24 måneders garanti på basis maskinen.

Aftalen dækker teknikertimer i forbindelse med reparation.

Aftalen dækker omkostninger til rejse & ophold i forbindelse med reparation.

Installationssupport af opdateringer er gratis i kombination med Zünd Software Aftale.

Softwaretips og tricks samt hjælp til konfiguration er gratis når det kombineres med regelmæssige servicebesøg, der er omfattet af Zünd Software Aftale.

PLATIN

20% rabat på teknikertimer i forbindelse med opgaver eller reparationer der ikke er dækket af garanti eller nærværende service & support aftale.

10% rabat på reservedele til maskinen.

15% rabat på forbrugsvarer som knive, fræserbits, conveyorbælte og andre sliddele.

Sikring af den udvidede 24 måneders garanti på basis maskinen.

Aftalen dækker teknikertimer i forbindelse med reparation.

Aftalen dækker omkostninger til rejse & ophold i forbindelse med reparation.

Dækker reservedele ud over de dele som er inkluderet i den præventive vedligeholdelsespakke

Installationssupport af opdateringer er gratis i kombination med Zünd Software Aftale.

Softwaretips og tricks samt hjælp til konfiguration er gratis når det kombineres med regelmæssige servicebesøg, der er omfattet af Zünd Software Aftale.

Hold dig 100% opdateret med Zünd softwareaftale

Livtidssoftwarelicens med vedligeholdelse

Betal én gang og softwaren er din – også efter opsigelse af vedligeholdelseskontrakten. Vedligeholdelseskontrakten fornyes periodisk med betaling af et årligt gebyr. Med en aktiv vedligeholdelseskontrakt er målet at sikre kompatibilitet af PC’erens operativsystemet og cutter-hardwaren, samt at levere den nyeste version af softwaren. Softwarevedligeholdelse omfatter alle større, mindre og fejlrettelser.

Software abonnementslicens

Med denne løsning får du fordel af en gennemsigtig abonnementsmodel baseret på et årligt gebyr. Opdateringer og fejlrettelser er inkluderet for at sikre at dine softwareprodukter altid er opdaterede. Softwarelicenser på abonnementsbasis kan også anses for at være en driftsomkostning.

Aftalen indeholder:

  • I kontraktperioden har du altid adgang til den seneste version.

  • Dette sikrer, at kompatibiliteten med nyt OS/hardware gendannes så hurtigt som muligt.

  • Hvis dine krav ændres, kan du til enhver tid tilføje yderligere abonnementslicenser eller opsige abonnementet.

  • Softwareprodukter kan til enhver tid opgraderes.

  • Kontrakten giver dig adgang til større og mindre opdateringer, samt fejlrettelser.

  • Installationssupport af opdateringer er gratis i kombination med Zünd service- og supportaftale (bronze, sølv, guld og platin).

  • Softwaretips og tricks samt hjælp til konfiguration er gratis når det kombineres med regelmæssige servicebesøg, der er omfattet af Zünd Service- og supportaftale (bronze, sølv, guld og platin).

VIL DU VIDE MERE?

RING +45 87 80 22 70 ELLER

DOWNLOAD VORES FLYER: